[Cultura en la UA]

• dimarts, 24 d'abril de 2012 Canal: Música

• Dijous 26, al Col·legi Major
    Toca, Toca

El Col·legi Major de la UA acull aquest dijous el concert de Pura Mandanga, Some Noise i Nuevo Orden, dins de la iniciativa /Toca Toca/, de concerts de grups emergents universitaris i de les Jornades d'Alumnat de Filosofia i Lletres.

El concert, d'entrada lliure amb invitació, se celebrarà a les 20.00 hores, i reuneix aquests tres grups. Some Noise i Nuevo Orden s'enquadren dins de les jornades d'alumnat i Pura Mandanga és l'aportació del Vicerectorat d'Extensió Universitària. La presència d'aquests tres grups respon a la filosofia del VEU de donar difusió i visibilitat a grups que, per la seua qualitat i projecció, mereixen tenir el seu espai.

Pura Mandanga és una formació musical de mestissatge que està fent música des de fa tres anys i que pròximament, el 4 de maig, presentarà el seu primer disc, fruit d'un projecte de micromecenatge, i que ara mateix «està en fàbrica».

La banda està formada per Iván Serrano (Billy) a la guitarra, veu principal i composició de les lletres, Estíbaliz Sanchis als cors, Juan Manuel Ramos al baix, Kevin Mendes a les percussions llatines, Dani Beng a la bateria i Adrián Berenguer al saxo.

Les seues lletres repassen moments quotidians, amorosos, ficticis, històries increïbles, en què el vers acompanya melodies cantades amb so cubà i de rumba, sempre entre l'estil llatí i el mediterrani. A més, els seus concerts estan plens de teatres i performances, que sempre intenten sorprendre amb alguna cosa nova.

Per la seua banda, Some Noise és un grup que s'autodenomina punk pop mediterrani i que està format per quatre xics de l'Alfàs del Pi, Benidorm i Buenos Aires.

Finalment, Nuevo Orden és un grup format per sis components –dos guitarres, un baix, teclat i veu–, que principalment fan versions de grups de rock nacional, com ara Extremoduro.

Més informació: http://lletres.ua.es/va/documentos/agenda-cultural/2012/jornades-culturals-alumnat-lletres-2012.pdf

MÉS INFORMACIÓ

DOCUMENTS ADJUNTS

Copyright © Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística. Universitat d'Alacant. Tots els drets reservats.
Carretera Sant Vicent del Raspeig s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3725 - Fax 96 590 9649.
Nota legal - Contacte