[Cultura en la UA]

• dilluns, 02 d'abril de 2012 Canal: Exposicions

• Records d'una esperança
    II República
    L'Espai d'Art de l'Ajuntament de Benidorm acollirá des d'aquest dimarts fins el 30 d'abril la exposició Record d’una esperança. La segona república a Alacant (1931-1936).

La mostra, que serà inaugurada aquest dimarts, integra una variada col•lecció d’objectes procedents de diversos organismes de la província com l’Arxiu Municipal i Arxiu Històric Provincial d’Alacant, l’Arxiu de l’Ajuntament de Dénia, la Fundació Cirne de Xàbia, l’Ajuntament de la Vila Joiosa i la col•lecció particular de José Antonio Carrasco Pacheco, com també 18 panells divulgatius que aprofundeixen en aquest període històric.

Segons explica un dels comissaris, el doctor en història Francisco Moreno: “L’exposició naix amb motiu de la commemoració dels 80 anys de la Segona República. Entre altres actes, s’ha organitzat aquesta mostra, en què han col•laborat els arxius provincials i altres organismes provincials. A més de les diferents peces, en els panells divulgatius s’aprofundeix en temes com la proclamació de la República, el context internacional, els sindicats, els problemes socials, conflictes religiosos, canvis en l’ensenyament i les dones i la República”.

La mostra, que també ha sigut comissariada per la professora d’Història Contemporània de la UA, Mónica Moreno, i el doctor en història i professor de l’IES Figueras Pacheco d’Alacant, Juan Martínez Leal, s’exhibirà fins al 30 de juny. Entrada lliure.

Espai d’Art. Ajuntament de Benidorm
    Plaza SS. MM. los Reyes de
    España, 1. Benidorm
    Horari: dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores

MÉS INFORMACIÓ

DOCUMENTS ADJUNTS

Copyright © Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística. Universitat d'Alacant. Tots els drets reservats.
Carretera Sant Vicent del Raspeig s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3725 - Fax 96 590 9649.
Nota legal - Contacte