[Cultura en la UA]

DETALL DE LA NOTÍCIA

• PROCESSOS ARTÍSTICS, NOVA MOSTRA DE LA COL·LECCIÓ DEL MUA

• divendres, 28 d'octubre de 2011 Canal: Exposicions

• Romandrà oberta durant tot el curs acadèmic
    Obra de Casellas
    La renovació de la col·lecció permanent del MUA permet, cada curs acadèmic, donar a conèixer l'interessant fons propi amb el qual conta el museu universitari. Així, el pròxim 31 d'octubre s'obrirà al públic la mostra Processos artístics. Col·lecció MUA. El criteri de selecció de les peces que conformen l'exposició ha estat principalment didàctic. L'objectiu és facilitar la comprensió del fet artístic com resultat d'una investigació formal i conceptual.

Aquesta exposició permet explorar la gènesi del treball creatiu, des d'estudis preparatoris i primeres idees fins a la materialització del pensament i el saber artístic en l'obra culminada. De la mà d'Eusebio Sempere aprofundirem en la precisió i meticulosidad de la tècnica serigráfica; mitjançant la xilografía, Agustín Ibarrola ens il·lustrarà sobre el tallat de la matriu de fusta; amb Amadeo Gabino, José Gutiérrez i Hans Bruno Fay, emprendrem un viatge al territori de l'escultura descobrint esbossosesbóssos, maquetes i peces definitives; Joan Casellas plantejarà una apropiació de símbols publicitaris que transforma en paisatge; finalment, Elvira Pizano ens introduirà en el camp de la fotografia a través d'una antiga tècnica, en la qual s'utilitza la goma bicromatada per a captar la petjada dels objectes.

Artistes:
    Hans Bruno Fay
    Joan Casellas
    Amadeo Gabino
    José Gutiérrez
    Agustín Ibarrola
    Elvira Pizano
    Eusebio Sempere

La mostra s'exhibirà durant el curs acadèmic 2011-2012

MÉS INFORMACIÓ

DOCUMENTS ADJUNTS

Copyright © Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística. Universitat d'Alacant. Tots els drets reservats.
Carretera Sant Vicent del Raspeig s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3725 - Fax 96 590 9649.
Nota legal - Contacte